MiM solutiON

Menedzsment támogatás

A vállalatoknál rengeteg az adminisztrációs munka, mely szinte majdnem minden munkakörnél megtalálható. A kisvállalatoknál pedig ez a munka is az ügyvezetőre hárul.

Ha a monotonitás, illetve az elvégzendő feladatok túlzott mennyisége miatt ez nem lesz pontos vagy nem tudja elvégezni határidőre, akkor itt az ideje, hogy stratégiát váltson és kiszervezze ezeket a munkákat!

Menedzsment támogató szolgáltatásaink

pexels-pixabay-357514 (1)

Adminisztráció, adatrögzítés, szövegszerkesztés

Bízza ránk adminisztratív teendőit, és takarítson meg időt, hogy Önnek csak a fontos dolgokra kelljen koncentrálnia!

pexels-pixabay-48195 (1)

Szerződés-, munkaköri leírás készítés

A megfelelő szerződés és munkaköri leírás védelmet jelent munkáltatónak és munkavállalónak egyaránt.

jelenléti ív

Beosztás-, és jelenléti ív készítés

A jó beosztás versenyelőny és itt elérheti  egy gombnyomásra!

pexels-bich-tran-760710 (1)

Munkaidő nyilvántartás

Egy vállalat mindennapi életében a munkaidő nyilvántartás elengedhetetlen a gyors és precíz elszámolás érdekében. Mindezt nálunk elérheti gyorsan,hatékonyan, és kényelmesen! 

pexels-christina-morillo-1181311 (1)

Folyamatoptimalizáció

Ön tudta, hogy egy munkavállaló egy átlagos napján 50-80% közötti időt nem hasznos munkavégzéssel tölt?

pexels-pixabay-163084 (1)

Jegyzőkönyv készítés

A megbeszélések, tárgyalások folyamán az egyeztetett pontok fontos értékét képezik a vállalat életében használt folyamatoknak, szabályozásoknak.

office-620822_1920

Irodai asszisztens feladatok

Magas fokú virtuális támogatás    (levelezések, időpont egyeztetések, kapcsolattartás partnerekkel, -kollégákkal, -szállítókkal, megrendelések teljes lebonyolítása, számlakezelés stb.)

pexels-daria-sannikova-2927599 (1)

Fordítás

A mai “határtalan” világban a közös nyelv hiánya sajnos üzleti, vagy személyes lehetőségektől foszthat meg bennünket. Az Ön cégének ne legyen a nyelvi hiány akadály!

hand-clicking-subscribe-button-social-media (1)

Hírlevél kezelés

Rendelkezik saját e-mailes adatbázissal, csak ideje nincs a hírleveleket megírni és kiküldeni az ügyfelei részére? Esetleg vevőket szerezne e-mail marketinggel?

Adminisztráció, adatrögzítés, gépelés

Túl sok az adatrögzítő feladat? Kevés rá az ideje? Nem talál rá megfelelő erőforrást?

A mindennapi feladatok közé tartozik a nagy monotonitást igénylő adatrögzítés. Kisvállalatként talán az egyik legnehezebb dolog erre időt szakítani, nagyvállalatként pedig megfelelő munkaerőt találni erre!

Kisvállalatok esetén…

Nagyon nehéz a napi munka mellett állandóan fejleszteni magunkat és a cégünket, de egy jó vállalkozó folyamatosan azon töpreng, hogyan is fejlődhetne még jobban. Ez sok esetben plusz gépelési, szövegszerkesztési feladatot ró ránk, de mire a nap végére érünk, ezek sok esetben elmaradnak.

Nagyvállalatok esetén…

Pontos, precíz és gyors munkaerőre van szükség ahhoz, hogy a kiadott adatrögzítési feladatot határidőre elvégezze. Sajnos a munkahelyi körülmények nem minden esetben felelnek meg az efféle monoton munkához. A vidám munkahelyi kapcsolatok nagyban nehezítik az adatrögzítés pontosságát és gyorsaságát. Továbbá a nagy mennyiségű adatfelvitel a monotonitás miatt nem minden esetben lesz pontos vagy az csak hosszú idő alatt elvégezhető többletmunka árán.

Ha Ön is ilyen nehézséggel néz szembe, akkor váltson stratégiát és adja ki ezeket a feladatokat nekünk, hogy elvégezzük Ön helyett a munkát, így Ön biztos lehessen a sikerben!

  • A MiM segítségével pontos, precíz és gyors feladatelvégzésre kaphat megoldást.
  • A kiadott feladatokat rövid határidőre vállaljuk.
  • Igény szerint nem csak elektronikusan, hanem papír alapon is szolgáltatjuk.
  • Kérésre hanganyag alapján is dolgozunk. Bővebb tájékoztatásért keressen minket elérhetőségeink egyikén!

Szerződés-, munkaköri leírás készítés

A megfelelő szerződés és munkaköri leírás védelmet jelent munkáltatónak és munkavállalónak egyaránt.

A szerződés és a munkaköri leírás megalkotása igen fontos része kell, hogy legyen a dolgozó beléptetési folyamatának, hiszen a munkavállaló csak azon feladatok elvégzésére kötelezhető, amelyek bele lettek fogalmazva ezekbe a dokumentumokba. Ráadásul a munkáltatónak 15 napja van erre a munkavállaló felvételétől számítva. A munkaszerződés nem elegendő, hisz csak általánosan érinti a feladatokat, nem teljes körű. Ráadásul, ha a feladatok körében változás történik, elegendő a munkaköri leírást változtatni – mivel az nem része a munkaszerződésnek.

A munkaköri leírás továbbá alapja lehet az álláshirdetéseknek, a betanítási folyamatoknak, illetve vitás kérdések esetén a munkaügyi bíróság is bekérheti. Általa összehasonlíthatóvá válnak a munkakörök, így egyszerűbb a teljesítmény értékelés is és egy esetleges szervezetátalakítása során a munkakörök könnyen átszabhatók vele.

Munkánk során először feltárjuk a munkakör jellemzőit, mely segít meghatározni a szervezeti viszonyokat, feladatokat, felelősségeket, kapcsolatokat, lehetőségeket és korlátokat (pl. döntési jogkör), valamint a munkaköri követelményeket. Ennek eredményeképpen jön létre a munkaköri leírás, amely mind a beosztott, mind a vezető számára pontos információval szolgál a munkavégzés kereteit illetően. Igény szerint többnyelvű leírást is készíthetünk.

Továbbá elkészítjük a munkaszerződéseket is, melyeket ugyancsak készíthetünk akár több nyelven is.

Ha mindez elkészül, Önnek semmi más dolga nem lesz, csak beléptetni az új dolgozóit!

Beosztás, jelenléti ív készítés

A beosztás tervezés törvényes kötelessége a legkisebbtől a legnagyobb vállalatokig minden munkáltatónak. Ez a bérszámfejtés kiindulópontja, mely alapul szolgál a munkaidő nyilvántartáshoz és annak elszámolásához is.

A munkaidő nyilvántartás alapjául a munkaidő beosztás tervezés szolgál, melyet a törvénynek megfelelően hét nappal a munka megkezdése előtt a munkavállalók részére kifüggeszteni szükséges. Beosztásban történő változtatás a munkáltató részéről egyoldalúan vagy a munkavállaló beleegyezésével történhet, melyet szintén ki kell függeszteni. A módosítások fontos részei az elszámolásnak.

Abban az esetben, ha nincs beosztása a munkavállalóknak, akkor a munka törvénye az irányadó. A vállalatok számára sok esetben gazdaságosabb tervezett munkaidővel termelni.

Az MT. mint irányadó, abban az esetben ad rugalmasságot, ha tervezett beosztással termelnek. A tervezett munkaidő rugalmasságot, kiszámítható és nagy segítséget nyújthat a gazdaságos működésben. A beosztás készítésének szabályait nem egyszerű értelmezni és nem minden vállalat számára elérhető a képzett beosztáskészítő kolléga.

A MiM erre nyújt segítséget, elkészítjük a jelenléti íveket és megtervezzük a munkavállalók munkaidő beosztását az Ön igényei alapján. Folyamatos egyeztetéssel a felmerülő változásokat lekövetjük és kezeljük, hogy a leggazdaságosabban szolgáljuk a folyamatokat, a termelést.

A következő két opció közül választhat:

  1. A vállalat saját beosztástervező rendszerébe távoli hozzáféréssel történő rögzítés. A kész beosztást és módosításokat e-mailben küldjük kifüggesztésre.
  2. A MiM solutiON kialakított excel alapú felületére kerülnek rögzítésre a dolgozók munkaidő beosztása. A kész beosztást és módosításokat védett, nem szerkeszthető verzióban e-mailben küldjük kifüggesztésre.

Jegyzőkönyv készítés

Tényhű, közérthető, áttekinthető, akár idegen nyelven is!

A megbeszélések, tárgyalások folyamán az egyeztetett pontok fontos értékét képezik a vállalat életében használt folyamatoknak, szabályozásoknak.

Abban az esetben, ha a megegyezések nincsenek dokumentálva vagy egy fontosabb tárgyalás esetén nincs jegyzőkönyv készítve, akkor elveszhetnek fontos információk.

Azáltal, hogy elkészítjük a megbeszélések, egyeztetések jegyzőkönyvét, annak tartalmát szinte szó szerint tudják használni a jövőben.

Hogyan készítjük el az Önök számára ezeket a jegyzőkönyveket?

Az egyik legmegbízhatóbb módon, hangfelvétel alapján.

Ez az Önök számára azért a legmegfelelőbb, mert nem kell plusz munkavállalót behívni a megbeszélésre, hiszen azáltal kiszivároghatna olyan információ, aminek nem szabadna idő előtt napvilágot látnia.

Fontos tudni, hogy minden esetben egyeztetünk a megbeszélés jegyzőkönyvének tartalmáról.

Szükség esetén jegyzőkönyvét idegen nyelvre is fordítjuk.

Irodai asszisztens feladatok

Naptárkezelés, határidők egyeztetése

A mindennapi munka mellett nem jut elegendő ideje a naptárának kezelésére? Rengeteg e-mail érkezik és még annál is többet kellene kiküldenie?

Nincs elég ideje a találkozóinak, megbeszéléseinek szervezésére? Nehézkes a sok határidő nyilvántartása és nem jut odáig, hogy mindenkivel egyeztesse ezeket?

Irodai asszisztens szolgáltatásaink abban segítenek Önnek, hogy mindig naprakész legyen az Ön levelező rendszere, továbbá Önnek az időpont egyeztetésekkel se legyen gondja! Minden találkozóját megszervezzük Ön helyett, hogy Önnek kizárólag az érték teremtő részével kelljen foglalkoznia.

Megrendelési folyamat teljes lebonyolítása

Igény alapján végig kísérjük az egész megrendelés folyamatát. A megrendelt termékekről továbbítjuk az információt a releváns kollégáknak, szállítóknak, partnereknek és kiküldjük a kiállított számlákat az ügyfelek részére. Sőt, a problematikusabb eseteket is kezeljük, mint a termék visszatérítésekről, cserékről és a pénz visszafizetésekről szóló levelezések.

Kapcsolattartás

Támogatjuk Önt abban is, hogy a partnereivel-, kollégáival-, és szállítóival tartjuk a folyamatos kapcsolatot Ön helyett/mellett. Szűrjük az információs halmazt és Önnek csak a fontos adatokat, időpontokat továbbítjuk!

Hírlevél kezelés

Rendelkezik saját e-mailes adatbázissal, csak ideje nincs a hírleveleket megírni és kiküldeni az ügyfelei részére?

Szeretné megtartani az oldalára látogató potenciális vevőket, ügyfeleket?

Marketing specialistánk segítségével ezen teendőkre a legjobb szakembert választottuk ki, aminek segítségével megnövelheti vállalkozása bevételét, és folyamatosan kapcsolatban maradhat ügyfeleivel. Tudta, hogy az egyik legjobb módja a látogatók megfogásának egy ingyenes tartalom átadása az e-mail kapcsolatukért cserébe?

Nem tudja hogyan kezdjen neki? Segítünk tehermentesíteni Önt ezek alól!

Cikkeket, promóciós ajánlatokat és egyéb hírleveles szövegeket készítünk és mindezt ki is küldjük Ön helyett! Gondoljon csak bele ezzel mennyi időt és energiát spórolhat meg magának, amit pl. cégének fejlődésére vagy akár a családjával való időtöltésre is szánhat.

Munkaidő nyilvántartás

Egy vállalat mindennapi életében a munkaidő nyilvántartás elengedhetetlen a gyors és precíz elszámolás érdekében. Ezt abban az esetben lehet a leggyorsabban elérni, hogy a papír alapú jelenléti íveket felváltja a beléptető és elszámoló rendszer. Ez sajnos nagyon költséges és rugalmatlan a termelő vállalatok számára.

Akkor, hogyan tudjuk mégis olcsóbban, de hatékonyan gyorsítani az elszámolást a törvényes kereteken belül?

A munkaidő nyilvántartás a vállalat kollektív szerződése és az MT alapján kialakított rendszerbe történő vezetésével, nem csak hatékony, hanem érezhető költségcsökkenést is el lehet érni. Azáltal, hogy a könyvelőnek, bérszámfejtőnek nem kell a papír alapú jelenléti íveken szereplő idő adatokat egyenként kiszámolnia, időt takaríthat meg, így a bérszámfejtésre fordított költség is csökkenthető.

A dolgozók részére a jelenléti ívek biztosítják a munkaidejük rögzítésének lehetőségét. A munkaidő nyilvántartás kialakítása, vezetése és annak betartatása nagyban könnyítheti a cégvezetőknek a napi rálátását a termelésben rejlő lehetőségekre vagy kockázatokra.

Ön számára gazdaságos, hiszen mi biztosítjuk ehhez az emberi erőforrást, nem kell drága rendszerekre költeni és fejlesztői díjat sem kell fizetni.

Két lehetőség választható a munkaidő nyilvántartás vezetésére és fenntartására:

  1. A vállalat saját munkaidő nyilvántartó rendszerébe távoli hozzáféréssel történő rögzítés a kapott papír alapú jelenléti ívekből.
  2. A MiM solutiON kialakított excel alapú felületére kerülnek rögzítésre a dolgozók által beírt munkaidő adatok.

Mindkét esetben a vállalat kollektív és a munka törvénykönyvét figyelembe véve végezzük munkánkat. Illetve kizárólag a kapott dokumentumok alapján kerülnek rögzítésre az adatok.

Fordítás

Egy cég több országban is rendelkezhet érdekeltséggel. Viszont sok esetben nincs meg a szükséges nyelvi háttér a kommunikációhoz.

A magánszemélyek is segítségre lelhetnek nálunk.

Mi azért állunk rendelkezésükre, hogy egy pillanatra se merüljön fel a “veszteség” fogalma a nyelvi nehézségek miatt!

Több nyelven történő fordításban nyújtunk segítséget:

  • üzleti vagy magán levelezések,

  • beszámolók,

  • pénzügyi határozatok,

  • cikkek,

  • prezentációk,

  • szerződések,

  • jegyzőkönyvek,

  • útmutatók,

  • marketing anyagok,

  • pályázati dokumentációk esetén.

Ha a fordítási feladatokat ránk bízza, a MiM solutiON segítségével Önnek csak az üzletre kell koncentrálnia!

A megfelelő fordító munkáját nyomon követjük, ellenőrizzük. Igény szerint szerkesztjük, formázzuk a fordított szövegeket.

Velünk nagyobb esélye lehet a kívánt üzlet elnyerésére!

Folyamatoptimalizáció

Ön tudta, hogy egy munkavállaló egy átlagos napján 50-80% közötti időt nem hasznos munkavégzéssel tölt?

Az elpazarolt idő pedig felesleges kiadás.

Tudjuk…ez így leírva nagyon felháborítónak és hihetetlennek tűnik, de nézzük csak meg pontosabban, miről is van szó!

A gyakorlatban 7+1 féle veszteség típust különböztetünk meg attól függően, hogy az mivel kapcsolatos, ezek láthatóak a fenti képen. Mindezek megtalálhatóak ugyanúgy egy termelő vállalatnál, egy autószerelő műhelynél, de egy könyvelő-, vagy akár toborzó irodában is.

Hogy mindezek hogy jelennek meg az irodában?

Mi ettől az 50-80% közti felesleges kiadástól szabadítjuk meg Önt, ha minket bíz meg vállalatának folyamatoptimalizációjával!