MiM solutiON

Fizetett hirdetések

Vállalkozásunkat, szolgáltatásunkat hiába csináljuk jól, ha a külvilág nem tud rólunk. A keresőmotorban való elsőbbségért bizony meg kell küzdeni, ebben van segítségünkre a SEO és a fizetett hirdetés.

Minden induláshoz kell egy löket, a vállalkozás esetében ez egy fizett hirdetésben testesül meg, amellyel rengeteg felhasználót tudunk elérni.

Fizetett hirdetések

SEO

A SEO, azaz Search Engine Optimization a keresőmotorban való megjelenés rangsorát hivatott javítani. Ezt sajnos bármennyire jól is állítjuk be lesznek olyan weblapok, webshopok, amik a rangsorban sokkal előrébb vannak bizonyos okok miatt. Ilyen okok például a nagyobb látogatottság, jobb értékelések, több külső-belső hivatkozás, stb. A SEO, mint módszer teljesen ingyenes, minden az oldalad teljesítményétől és beállításától függ. Ezt előzik meg a fizetett hirdetések, amelynek számtalan módja van.

Fizetett hirdetések

A legelterjedtebb fizetett hirdetés ugyancsak a Google-hoz tartozik. Google Ads-nek hívjuk, és leegyszerűsítve a logikája ugyanaz, mint a SEO-nak, hiszen itt is a kulcsszavakon van a fő fókusz, azonban ezek beállítása után minden esetben megjelennek a keresőben az előre beállított keresőszavakra. 

A két nagy fő csoport a Search és a Display kampányok. További kampányok: shopping, videó (YouTube).

Search kampányok

A Search kampányok, ahogyan a nevében is benne van a keresőben való megjelenést javítja. Itt előrébb sorolja az oldalt a nem fizetett hirdetésekkel szemben. A megfelelően bekonfigurált kampányokra egyenleget töltünk, ami klikkelésenként csökken. A klikkelés költségét CPC-nek, azaz Cost Per Click-nek hívjuk. Példa: egy 50.000 forintos kampány 50 Ft-os CPC-vel 1000 klikkelésig mehet el, utána újra fel kell tölteni az egyenleget.

Display kampányok

Display, azaz megjelenítési kampányok azok a kampányok, amiket a közösségi médiában látsz. Itt a fő szempont a megfelelő célközönség, célcsoport beállítása. A Google monitorozza a felhasználó tevékenységeit, és ellátja bizonyos jelzővel, ami által csoportokba sorolódunk, így a hirdetésünk a felhasználó viselkedése alapján kreált csoportokat célozza meg nagyobb találati és konverziós arányt remélve.